Blogger Widgets




26 Ιουνίου 2016

Μη φοβάσαι



Γέν. 15:1 Μετά τα πράγματα ταύτα έγεινε λόγος Κυρίου προς τον Άβραμ εν οράματι, λέγων, Μη φοβού, Αβραμ• εγώ είμαι ο υπερασπιστής σου…..
Νομίζω ότι το εδάφιο αυτό κτύπησε μέσα σου, έτσι δεν είναι?
 Ξέρω, ότι δεν είσαι και στις καλύτερες σου αυτή τη στιγή.
Περνάς διάφορα προβλήματα, και δύσκολες καταστάσεις, έχουν σηκωθεί θύελλες γύρω σου, και κύματα που κοντεύουν να σε πνίξουν, να σε βυθίσουν.
Νομίζεις ότι είσαι εγκαταλειμμένος, μόνος, δεν έχεις κανέναν γύρω σου, καμιά βοήθεια, λες όλα τέλειωσαν δεν υπάρχη κάποιος να με βοηθήσει να με υποστηρίξει, να σταθεί για μένα.
 `Ελα να  διαβάσουμε μαζί ξανά το εδάφιο αυτό, με τη μόνη διαφορά εκεί που λέει `Αβραμ τοποθέτησε  το δικό σου όνομά, δυνατά, και με όση πίστη έχεις αυτή τη στιγμή. Θέλεις?
`Ελα λοιπόν.
Μη φοβού ………ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΣΟΥ!
Ακόμα μια φορά.
Μη φοβού…… ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΣΟΥ!
Αλληλούια!!!!
Δοξασμένο Το όνομα Του Κυρίου!!
Πως είσαι τώρα αδελφέ μου μετά απ`αυτή την διακήρυξη?….
Νιώθεις Τον Κύριο να μιλά σε σένα προσωπικά?
Ε, Τον νιώθεις?
Αν όχι, σήκω πάνω τώρα, όπως και αν είσαι, σήκω από εκεί που κάθεσε, και φώναξε.
Ο Κύριος είναι ο υπερασπιστής μου.
-Ο λόγος αυτός που ήλθε στον Αβραμ δεν είναι μόνο γι`αυτόν, αλλά και για σένα σήμερα!
Ναι, και για σένα που νιώθεις απογοητευμένος αγανακτισμένος, αγχωμένος, ταλαιπωρημένος, ταραγμένος, καταθλιμένος, φοβισμένος.
Είναι λόγος από Τον Πατέρα σου τον ουράνιο, που εκφράζεται σε σένα και σου λέει, μη φοβάσαι παιδί μου, για όλα αυτά που ήλθαν στη ζωή σου, είμαι μαζί σου κάθε στιγμή, μη φοβάσαι σε βλέπω, σε νιώθω, μη φοβάσαι, μαζί σου περνώ αυτές τις δύσκολες στιγμές, όμως τίποτα δεν τελείωσε, τίποτα δεν χάθηκε, οι υποσχέσεις μου για σένα είναι εκεί, στέκουν ως τώρα, και θα συνεχίσουν να ισχύουν μέχρι τον καιρό της εκπλήρωσής τους.
Εσύ πίστευε στο Λόγο μου, και μη φοβάσαι, γιατί ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΣΟΥ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΟΥ!
Κλείσε τα ώτα σου στη φωνή του εχθρού, στους ψιθύρους του, που με τρόπο πονηρό, και παραπλανητικό έρχεται να σου πεί, που είναι Ο Θεός σου.
Σήκω σαν σκεπασμένος άντρας, και γυναίκα που είσαι με το αίμα Μου, σήκωσε το ανάστημα σου μπροστά του και πες.
Τι θες? Τι ζητάς από μένα διάβολε?
`Αφησέ με ήσυχο,(η) φύγε απ`τη ζωή μου.
Δεν έχεις κανένα δικαίωμα πάνω μου.
Ανήκω στον Ιησού!
Δεν θα φοβηθώ από τα απειλητικά σου λόγια.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΜΟΥ!
Ω αγαπητέ μου αδελφέ.
Ξέρεις τι σημαίνει Ο Κυριος να είναι ο υπερασπιστής σου?
Ας δούμε ακριβώς τη λέξη, και γέμισε με τον πλούτο και το μεγαλείο που έχει μέσα της, γιατί Ο Κύριος δεν λέει λόγια χωρίς να γνωρίζει τη σημασία τους, αλλά αυτά που λέει, ξέρει ακριβώς το νόημά τους. Αμήν.
Ας το δούμε:
Υπερασπίζομαι: σημαίνει στην < ελληνιστική κοινή ὑπέρ + ἀσπίς = παραπάνω, πέρα, υπερβολικά, πάνω από το μέτρο το υπέρμετρο.
Υπερασπίζομαι = (θέτω την ασπίδα μου υπέρ τινος)
Ο Θεός έχει μια ασπίδα προστασίας.
Μπορείς να φανταστείς την ασπίδα Του Θεού? `Εχεις εικόνα γι`αυτό?
Χωράει στο μυαλό σου το μέγεθός της?
Υπάρχει κάποιο μέτρο σε αριθμό και μέγεθος για να μου πείς?...... ε? υπάρχει?
Καταλαβαίνεις τι ενοώ μ`αυτό.
Αγαπητέ μου αδελφέ.
Η ασπίδα αυτή Του Κυρίου είναι πάνω σου!
Πες μου τώρα, Τι μπορεί να τη διαπεράσει? Από ποιο σημείο, από ποια πλευρά θα σε βρεί το βέλος του εχθρού για να σε καταστρέψει?
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΣΟΥ!
ΔΟΞΑ, ΔΟΞΑ ,ΔΟΞΑ!
Υπερασπίζομαι: Σημαίνει ακόμα: υποστηρίζω
Δηλαδή? υποστηρίζω < υπό ( κάτω)+ στηρίζω (συγκρατώ)
Ο Κύριος είναι από κάτω και σε κρατά στα χέρια Του.
Χαίρεσαι γι`αυτό?
Δεν στέκεσαι μονάχος(η) αλλά Εκείνος πατά κάτω με τα στιβαρά <<πόδια Του>>, για να είσαι εσύ πάνω, ασφαλής στα χέρια Του, ώστε ότι και αν έρθει θα αγγίξουν τα δικά του πόδια.
Ω, Δόξα στον Μεγάλο Θεό, Αλληλούια!
Μήπως τώρα είσαι καλήτερα? Πως νιώθεις?
`Ακουσε και κάτι άλλο πάνω στο υπερασπίζομαι.
Υπερασπίζομαι : (σαν νομικός όρος) σημαίνει εκπροσωπώ κάποιον ως συνήγορος σε δικαστήριο και προστατεύω τα συμφέροντά του.
Η Αγία γραφή λέει:
Ρωμ. 8:33 Ποιος θα κατηγορήσει τους εκλεκτούς του Θεού; Ο Θεός είναι αυτός που μας δικαιώνει.
Αυτός είναι ο συνήγορος σου, Αυτός είναι ο δικηγόρος σου, ο εκπρόσωπός σου, Αυτός φυλάττει τα υπάρχοντά σου,  τα συμφέροντά σου.
Ποιος μπορεί να σε βλάψει με έναν τέτοιο Νομικό δίπλα σου?
Ποιος μπορεί να σε καταδικάσει έχοντας Τον Ισχυρό Κύριο…
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΣΟΥ!
Ο Δαυίδ στο 27 ψαλμό είπε:
Ψαλ. 27:1 (26:1) …, κυριος υπερασπιστης της ζωης μου απο τινος δειλιασω
Σήκω αδελφέ μου από την κατάσταση που βρίσκεσαι, μη φοβάσαι, στάσου, και πες και εσύ σαν τον Δαυίδ εδώ.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΔΕΙΛΙΑΣΩ, ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΦΟΒΗΘΩ?
Απο: Λυκοπάντη Γιώργο
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στο 6949750957

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη