Blogger Widgets




27 Δεκεμβρίου 2017

Πρόσμενε Τον Κύριο



Ησ. 40:31 αλλ' αυτοί που προσμένουν τον Κύριο θα ανανεώσουν τη δύναμή τους· θα ανέβουν με φτερούγες σαν αετοί· θα τρέξουν, και δεν θα αποκάμουν· θα περπατήσουν, και δεν θα ατονήσουν.
`Έχασα τη δύναμη μου, είπε κάποιος πολύ καλός μου φίλος και ταράχτηκα!
Δεν είμαι όπως  παλιά είπε και σκύβοντας  απαλά το κεφάλι του προς το πάτωμα, έκανε μια παύση αναστενάζοντας βαθιά.  Τι να πω, δεν έχω λόγια μού είπε, βάζοντας τα κλάματα σαν μικρό παιδί.
Θυμάμαι τι γινόταν στη ζωή μου και αναπολώ τα χρόνια εκείνα...
Τι υπέροχα! Ζούσα στιγμές απερίγραπτες, μοναδικές....
Η χαρά πλημμύριζε την καρδιά μου, η ζωή καθημερινά είχε ενδιαφέρον, αλλά τώρα τίποτα.
Κοιτάξτε πως κατάντησα! Οι άνθρωποι με περιγελούν, ακούγοντας να λένε:<< Πού πήγε η δύναμη που είχε, πώς έπεσε τόσο χαμηλά;>>.
Η απογοήτευση και η θλίψη είναι πλέον καθημερινό ρούχο στη ζωή μου.
Απέκαμα...''κόπηκαν τα φτερά μου'', ''Το πέταγμα'' για μένα  είναι παρελθόν.
Τώρα, ποιός μπορεί να με ελευθερώσει, ποιός μπορεί να με λυτρώσει?
 Τον πήρα αγκαλιά χωρίς να πω λέξη, περίμενα εκεί μέχρι  που ένιωσα να με σφίγγει τόσο και κατάλαβα την ανάγκη της ψυχής του!
Ω!... Θεέ μου είπα μέσα μου. Εσύ μπορείς να αλλάξεις τα πάντα, μόνο εσύ, αγαπημένε σωτήρα μπορείς να δώσεις ελπίδα σ`αυτή την πονεμένη  και απογοητευμένη ψυχή!
`Ήξερα πως με την αγάπη μου και με τη δύναμη της αλήθειας του Λόγου Του Θεού, θα μπορούσε ο άνθρωπος αυτός να θεραπευτεί και να ξαναβρεί τον παλιό καλό του εαυτό.
`Ω Θεέ μου δώσ'μου λόγια!
Ο Λόγος Του Θεού είναι ζωντανός, ενεργός, και διαπερνάει  τη ψυχή κάθε ανθρώπου που τον ακούει!
Αυτό το γνώριζα πολύ καλά.
Και ο λόγος Του Κυρίου ήρθε μέσα στην καρδιά μου:
<<Φίλε μου, του λέω, δεν είσαι ο μόνος που βρίσκεσαι σ`αυτή τη θέση, είναι κι` άλλοι πολλοί, που ένας απ`αυτούς ήμουν κι`εγώ, ήταν και ο Παύλος>>.

Μου είπες: Τώρα ποιος μπορεί να με ελευθερώσει, να με λυτρώσει?
 Είπα  λοιπόν αυτό που είπε  και ο Παύλος στην απογοήτευση που είχε με τον εαυτό του.
Πάμε να δούμε τα λόγια του Παύλου.

Ρωμ. 7:19 δεδομένου ότι δεν κάνω το καλό που θέλω, αλλά το κακό που δε θέλω, αυτό πράττω.
Ρωμ. 7:24 Πόσο ταλαίπωρος άνθρωπος είμαι εγώ! 
 Ποιος θα με ελευθερώσει από το σώμα αυτό, που το έχει κυριεύσει ο θάνατος;
Ποιός θα μπορέσει λέει ο Παύλος να το κάνει αυτό?
Δεν έμεινε όμως εκεί για να τον καταβάλλει ο πόνος, η απογοήτευση, η κατάθλιψη...
Σήκωσε τα μάτια ψηλά γιατί ήξερε ότι ο μόνος, που θα μπορούσε να τον βγάλει από την κατάσταση που βρισκόταν, ήταν ο ίδιος ο Θεός. Ο Κύριος Ιησούς χριστός.
Φώναξε λοιπόν δυνατά τα εξής λόγια: ..... έπειτα από το ταλαίπωρος άνθρωπος και ποιος μπορεί να με ελευθερώσει.
Ρωμ. 7:25 Ευχαριστώ το Θεό που δίνει τούτη την απελευθέρωση μέσω του Ιησού Χριστού του Κυρίου μας!
Δόξα Το Θεό! 
ΑΥΤΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ! ΑΥΤΟΣ ΛΥΤΡΩΝΕΙ! ΑΥΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ!
                           (Α Υ Τ Ο Σ!)
 Κάπου εδώ βλέπω το φίλο μου να με κοιτάζει με ηρεμία. Aρχίζω να βλέπω την ελπίδα να ξεχυλίζει στο πρόσωπό του` Κάνει να μου μιλήσει... όμως τον σταματώ λέγοντάς του: <<Eχω κάτι ακόμα, δεν τελείωσα...>>
Περίμενε σαν  διψασμένος στη έρημο που ζητά νερό, τι θα του πω:
<<Ησ. 40:31 αλλ' αυτοί που προσμένουν τον Κύριο θα ανανεώσουν τη δύναμή τους· θα ανέβουν με φτερούγες σαν αετοί· θα τρέξουν, και δεν θα αποκάμουν· θα περπατήσουν, και δεν θα ατονήσουν.>>.
Τότε, του κάνω μια ερώτηση:
<<Θα ήθελες να ανανεωθεί η δύναμις σου, ποθείς να τρέξεις και πάλι, αλλά  με μεγαλύτερη ισχύ από πριν?  `Έχεις αυτή, την βαθιά αναζήτηση να περπατάς, δίχως να ατονείς?
Θέλεις να αλλάξει η ζωή σου? Το θες αυτο;>>.
Ξέσπασε σε κλάμματα, μα αυτή τη φορά δεν ήταν κλάματα απογοήτευσης, ούτε κλάματα πένθους αλλά κλάματα χαράς. Κλάματα ελπίδας, πως υπάρχει ακόμα αυτη μηδαμινή σπίθα θέλησης, αγάπης και ευκαιρίας, που είναι Ο ΧΡΙΣΤΌΣ!
<<Ναι, το θέλω είπε!>>

<<Τότε, πρόσμενε τον Ιησού κάθε μέρα, κάθε στιγμή. Όπου κι αν βρίσκεσαι, ζήτα το πρόσωπο του>>.
'' Γονάτησε λοιπόν ώστε να εκζητήσει το Χριστό από εκείνη τη ώρα''.
<<-Αγαπητέ μου φίλε, εσύ που διάβασες τα λόγια αυτά, αν βρίσκεσαι σε κάποια παρόμοια κατάσταση, θέλω να σου προτείνω να κάνεις και εσύ το ίδιο.
Ο Ιησούς χριστός είναι ζωντανός, και πάντοτε έτοιμος να ευλογήσει κάθε άνθρωπο που ζητά βοήθεια, κάθε έναν που επικαλείται το όνομά Του>>.
Ζήτησε τον και η ζωή σου θα αλλάξει!!
Πρόσεξε πάλι τα λόγια Του.
Ησ. 40:31 αλλ' αυτοί που προσμένουν τον Κύριο θα ανανεώσουν τη δύναμή τους· θα ανέβουν με φτερούγες σαν αετοί· θα τρέξουν, και δεν θα αποκάμουν· θα περπατήσουν, και δεν θα ατονήσουν.
Εύχομαι αγαπητέ μου να είσαι ένας απ`αυτούς.
Ο Θεός μαζί σου!
Λυκοπάντης Γιώργος
Αν έχεις απορίες ή οτιδήποτε άλλο θέλεις να μάθεις και αν ακόμα θέλεις να έρθεις να ακούσεις ένα κήρυγμα μέσα από την Αγία Γραφή, επικοινώνησε μαζί μας στο τηλ. 6949750957 η με email κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα.

 Ο Κύριος Ιησούς να σας ευλογεί.
                                                                

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη